Balíková přeprava


Máme spolehlivý vnitrostátní a mezinárodní přepravní systém.
Doručujeme do firem i na soukromé adresy.

Poptat balíkovou přepravu

Často kladené otázky

Doručili jste mi poškozenou zásilku, jak mám dále postupovat?

Jste plátcem přepravy? Pokud ano, pak je nutné, abyste škodu nahlásili písemně na adresu skody@geis.cz (Geis CZ), nebo na skody@geisparcel.cz (Geis Parcel CZ). Zaslaný e-mail musí obsahovat: číslo zásilky, datum svozu, adresu odesílatele a příjemce, druh a hodnotu zboží, popis škody + foto poškozené zásilky (fotografie není podmínka, ale urychlí řešení). Pokud nejste plátcem přepravy, obraťte se přímo na plátce, který nás o škodě bude informovat.

Obdržel jsem chybnou (chybně vyplněnou) fakturu, na koho se mám obrátit?

Ohledně nesrovnalostí ve fakturaci zašlete konkrétní fakturu na zákaznické centrum e–mailem: info@geis.cz nebo na info@geisparcel.cz

Nefunguje mi program Invio/G-Client?

V případě jakýchkoli problémů se můžete obrátit přímo na technickou podporu. Pokud zde nenajdete, co hledáte, nebo problém stále přetrvává, obraťte se přímo na Vašeho obchodního zástupce.

Doručujete zásilky i do zahraničí?

Ano, zásilky doručujeme i do zahraničí. V případě zájmu a pro více informací zašlete poptávku na adresu info@geis.cz  nebo na info@geisparcel.cz. Případně na některý z kontaktů na našich webových stránkách.

Kde je moje zásilka?

Kde se nachází momentálně Vaše zásilka můžete zjistit přímo v horní části našich webových stránek. Zde je kolonka pro sledování zásilky, kam stačí zadat číslo zásilky. Hned uvidíte, kde se momentálně Vaše zásilka nachází. V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na naší zákaznické lince v pracovní době od 8:00-17:00 na telefonním čísle 951 277 777 nebo nás kontaktujte jiným způsobem.

V kolik hodin mi bude zásilka doručena?

Pokud se jedná o zásilku na soukromou adresu nebo zásilku se službou "telefonické avízo" a odesílatel zadal Vaše telefonní číslo, standardně řidič volá v den doručení (cca 2 hodiny) před doručením zásilky. Můžete nás také kontaktovat na zákaznické lince v pracovní době od 8:00-17:00, telefonní číslo: 951 277 777.

 

Chci přepravovat s Geis CZ / Geis Parcel CZ, jak dále postupovat?

Vyplňte poptávkový formulář, který bude předán na příslušné obchodní oddělení, poté Vás budeme kontaktovat. 

Jaká je doručovací doba zásilek?

Naše společnost doručuje balíkové a paletové zásilky zpravidla následující pracovní den po vyzvednutí zásilky v celé České republice. Pro zjištění doručovací doby u ostatních přeprav využijte poptávkový formulář

Jaký druh zboží lze přepravovat?

S naší společností je možno přepravovat veškeré zboží, které nepodléhá zkáze. Nelze přepravovat ceniny, drahé kovy, umělecké, starožitné předměty, směnky, kreditní karty, zbraně, drogy atd. Přesný seznam je také uveden ve všeobecných obchodních podmínkách Geis Parcel CZ a Geis CZ.

Jaký je rozdíl mezi Geis Parcel CZ a Geis CZ?

Geis Parcel CZ se specializuje na přepravu balíkových zásilek do 50 kg.
Zatímco Geis CZ se specializuje na přepravu palet a rozměrnějších zásilek a kontraktní logistiku.

Nemohu doručovanou zásilku převzít, jaké jsou jiné možnosti doručení?

Menší zásilky (80 x 60 x 42 cm) s hmotností do 15 kg si můžete přesměrovat a následně vyzvednout na jednom z našich výdejních míst - Geis Point. Zde jsou zásilky uloženy
7 kalendářních dní. Vy, jako příjemce jste průběžně informován SMS o pohybu zásilky. Přesměrování zásilky je možno provést přímo v avizační SMS, kterou obdržíte, když balík převezmeme do přepravy nebo přímo ZDE.

Zásilku si také můžete vyzvednout osobně na jednom z našich dep. Vyzvednout zásilku je možné od 9:00 do 19:00, je ale nutné nás předem o této skutečnosti informovat buď e-mailem nebo telefonicky na naší zákaznické lince: 951 277 777.

Informační servis

Další související zprávy

Chcete převést něco většího?

Všechny služby z "jedné ruky"

Nabízíme i paletovou přepravu

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací.
Souhlasím