Vážení zákazníci, v sobotu 23. 9. 2017 mezi 10:00 a 15:00 dojde k plánované odstávce našich zákaznických aplikací, včetně aplikace G-Client, T&T a API (G-Service). Za případné komplikace se předem omlouváme. Společnost Geis.

Kontraktní logistika

Postaráme se o skladování i úpravy vašeho zboží,
nebo vám připravíme komplexní logistický projekt na míru.

Naše oddělení logistiky má dlouholeté zkušenosti s celou paletou klientsky orientovaných služeb – od jednoduchého skladování až po sofistikované logistické projekty. Disponujeme vlastními
i pronajatými skladovými prostory o celkové kapacitě skladové téměř 500 000m².  
Váš logistický projekt nebo sklad může být buď součástí našich „multiproduktových“ provozů anebo jako dedikované středisko v lokalitě, která je z pohledu vaší logistiky nejoptimálnější.

Jaké jsou naše základní služby v oblasti kontraktní logistiky?

  • Skladování a manipulace
  • Konsignační sklady (VMI)
  • Předvýrobní a konečná montáž
  • Služby s přidanou hodnotou - balení, etiketování, multipacky, příbaly, přebalování
  • Obalový management včetně výroby a dodávky dřevěných obalů, palet, kartonových obalů a prokladů i pomocného obalového materiálu
  • Distribuční logistika
  • Inhouse logistics
  • Cross-docking
  • Outsourcing - kompletní přebírání a řešení specializovaných logistických projektů
  • Logistika pro e-commerce – zajištění kompletní logistiky pro e-shopy
  • Poradenství a logistické koncepce na míru

Samozřejmostí je vysoký standard služeb, protože

  • Každý projekt je pro nás jedinečný.
  • Náš skladový systém (WMS), rozvíjený vlastními IT specialisty umožňuje vytvoření optimálního řešení pro konkrétní projekt.
  • Samozřejmostí jsou pro nás metody skladování FIFO, LIFO, FEFO.
  • Klademe důraz na kvalitu a flexibilitu.
  • O vaše zakázky se stará zkušený a kvalifikovaný personál.
  • Růst kvality každého projektu zaručuje implementace systému kontinuálního zlepšování TOP.
  • Definujeme a pravidelně vyhodnocujeme cílové ukazatele servisní úrovně KPI´s.
  • Vaše zboží je pojištěno u renomované pojišťovny proti všem rizikům.

Společně najdeme to nejlepší řešení vašeho projektu a realizujeme ho

  • Provedeme analýzu stávajícího konceptu logistiky a vyhodnotíme všechny dostupné informace.
  • Navrhneme a společně posoudíme optimální logistické řešení.
  • Připravíme projekt a zajistíme projektový management v rámci implementace.
  • Nastavíme správné logistické procesy.
  • Po celou dobu trvání spolupráce pečujeme o zvyšování kvality a produktivity formou týmového optimalizačního programu TOP.

Aktuálně volné skladové kapacity

 

Často kladené otázky

Doručili jste mi poškozenou zásilku, jak mám dále postupovat?

Jste plátcem přepravy? Pokud ano, pak je nutné, abyste škodu nahlásili písemně na adresu skody@geis.cz (Geis CZ), nebo na skody@geisparcel.cz (Geis Parcel CZ). Zaslaný e-mail musí obsahovat: číslo zásilky, datum svozu, adresu odesílatele a příjemce, druh a hodnotu zboží, popis škody + foto poškozené zásilky (fotografie není podmínka, ale urychlí řešení). Pokud nejste plátcem přepravy, obraťte se přímo na plátce, který nás o škodě bude informovat.

Obdržel jsem chybnou (chybně vyplněnou) fakturu, na koho se mám obrátit?

Ohledně nesrovnalostí ve fakturaci zašlete konkrétní fakturu na zákaznické centrum
e–mailem: info@geis.cz nebo na info@geisparcel.cz

V kolik hodin mi bude zásilka doručena?

Pokud se jedná o zásilku na soukromou adresu nebo zásilku se službou "telefonické avízo" a odesílatel zadal Vaše telefonní číslo, standardně řidič volá v den doručení (cca 2 hodiny) před doručením zásilky. Můžete nás také kontaktovat na zákaznické lince v pracovní době od 8:00-17:00, telefonní číslo: 951 277 777.

 

Nemohu doručovanou zásilku převzít, jaké jsou jiné možnosti doručení?

Menší zásilky (80 x 60 x 42 cm) s hmotností do 15 kg si můžete přesměrovat a následně vyzvednout na jednom z našich výdejních míst - Geis Point. Zde jsou zásilky uloženy
7 kalendářních dní. Vy, jako příjemce jste průběžně informován SMS o pohybu zásilky. Přesměrování zásilky je možno provést přímo v avizační SMS, kterou obdržíte, když balík převezmeme do přepravy nebo přímo ZDE.

Zásilku si také můžete vyzvednout osobně na jednom z našich dep. Vyzvednout zásilku je možné od 9:00 do 19:00, je ale nutné nás předem o této skutečnosti informovat buď e-mailem nebo telefonicky na naší zákaznické lince: 951 277 777.

Mám zájem o více informací

Informační servis

Další související zprávy

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací.
Souhlasím