Vážení zákazníci, dne 13. 4. 2019 v době mezi 9:00 a 13:00 nebudou dostupné zákaznické aplikace G-Client, G-Service a Track&Trace a FTP server pro ukládání EDI dat k zásilkám. Dále dojde v tomto termínu ke změně veřejných IP adres aplikací a FTP serverů. Detailní informace ke změně najdete zde.

Standardní doručení můžete rozšířit o další služby, které si vyberete třeba v případě, když hraje důležitou roli čas, nebo potřebujete vědět, že je vaše zásilka doručena.

Základní služby

V rámci základní ceny za přepravu poskytujeme následující služby:

  • Vyzvednutí zásilky přímo u vás, nebo na adrese, kterou určíte.
  • Pokud uvedete e-mail příjemce, pošleme mu avízo o doručování zásilky.
  • Doručujeme „z domu do domu“, to znamená za první uzamykatelné dveře příjemce.
  • Když nezastihneme příjemce na adrese, doručujeme zásilku znovu následující pracovní den.
  • Cestu vaší zásilky můžete vy i příjemce sledovat v reálném čase (Track & Trace).
  • Doklad o doručení každé vaší zásilky je přístupný on-line.
  • Ručíme za každou zásilku podle Úmluvy CMR (max. až do výše 50 000 Kč).
  • Dostanete od nás pravidelný (denní, týdenní, měsíční) report o všech doručených i nedoručených zásilkách. Uvádíme i důvod případného zpoždění.

Doplňkové služby

Mám zájem o více informací

Informační servis

Další související zprávy

Chcete převést něco většího?

Všechny služby z "jedné ruky"

Nabízíme i paletovou přepravu

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací.
Souhlasím