Vážení zákazníci, aktuální informace ke koronaviru sledujte v sekci Novinky zde. Prosíme Vás, abyste před předáním zásilek do přepravy vždy ověřili u příjemce zásilky, zda je jeho provozovna otevřena a připravena zásilku převzít. Zásilky do uzavřených provozoven prosím neexpedujte. Děkujeme.
Na webové stránky společnosti DPD CZ s.r.o. (dříve Geis Parcel CZ s.r.o.) můžete přejít zde.

Ačkoli je situace opravdu velmi vážná, snažíme se zachovat všechny naše služby v maximální míře.

Důležité pokyny

  1. Obnovili  jsme službu „osobní odběr“ na našich pobočkách. Od 5.5. tedy opět můžete zadávat při objednávání dopravy tuto službu. 
  2. Ověřujte u příjemců zásilek, zda je jeho provozovna otevřena a připravena zásilku převzít, než ji odešlete do systému. Do zavřených provozů zásilku bohužel nedoručíme.
  3. Naši řidiči mají právo odmítnout převzetí či předání zásilky odesílateli / příjemci z důvodu neodpovídajícího nařízeného ochranného vybavení – rouška či jakékoli jiné zakrytí nosu, úst (šátek, šála, aj.). V tomto případě bude zadán status „Nedoručeno – příjemce nemá ochranné pomůcky“. 
  4. V případě neověření a nedodržení výše uvedených bodů vznikají zbytečné vícenáklady. 
  5. Od pondělí 4. 5. 2020 funguje naše Zákaznické centrum opět standardně. Pracovní doba ve všedních dnech od 8:00 do 17:00 hod.
  • Vnitrostátní přeprava stále funguje normálně a bez větších problémů. Vláda zveřejnila harmonogram uvolnění podnikatelských a jiných činností, který naleznete zde.

     

  • Hraniční přechody v České republice jsou standardně průjezdné.
    Naše exportní linky nyní odjíždí včas, zásilky ale mohou být doručeny o 1-2 dny později v souvislosti s aktuální situací na hranicích.

    • Slovensko - čekací doba na hranici kolem 10 minut.
    • Polsko – čekací doba na hranici kolem 10 minut.
    • Rakousko – čekací doba na hranici kolem 1 hodiny.
    • Německo –  čekací doba na hranici kolem 1 hodiny.
    • Itálie - Spustili jsme opět pravidelnou přepravu do Itálie. Zásilky přijímáme do přepravy pouze v případě, že odesílatel má jistotu a ověřenou informaci, že příjemce zásilku převezme. V opačném případě jsme nuceni zásilku vrátit na náklady odesílatele.
    • Španělsko - Stejně jako v Itálii i španělská vláda rozhodla o dočasném uzavření firem, jejichž provoz není "nezbytně nutný pro chod státu".
      Naše exportní linky fungují standardně. Zásilky přijímáme do přepravy pouze v případě, že odesílatel má jistotu a ověřenou informaci, že příjemce zásilku převezme. V opačném případě jsme nuceni zásilku vrátit na náklady odesílatele.
      Seznam odvětví, které mohou zůstat v provozu, naleznete zde na posledních 2 stranách (dostupné pouze ve španělském jazyce).
    • Francie - Od 27. 3. 2020 přijímá náš partner GEODIS následující zásilky do Francie:

    - Všechny typy dodávek do supermarketů (omezení: ujistěte se, že druh zboží je dobře doručitelný a obchod souhlasí s jeho přijetím).
    - Zásilky B2C  (omezení: pouze palety, žádné těžké a objemné zboží,  bez zaručení obvyklých dodacích lhůt)
    - Jsou přijímány zásilky ADR (včetně LQ).

    Následující zásilky nejsou přijímány až do dalšího upozornění:

    - Zásilky pro Francouzské ostrovy (Belle-ile, Ile de Groix, Ile de Houat, Hoedic, Ouessant), s výjimkou hygienického a potravinářského zboží.
    - Zásilky směřující do francouzských departmentů: 09, 20, 67, 68 a 90. - Zásilky pro prodejny DIY.  - Těžké zboží (pohovky, zahradní nábytek,…)

    Všechny naše exportní linky nyní odjíždí včas, zásilky ale mohou být doručeny o 1-2 dny později v souvislosti s aktuální situací na hranicích.

    • Maďarsko – aktuálně stabilizovaná situace

    Prosíme vás, abyste skutečně více než jindy spolupracovali s příjemci vašich zásilek a přizpůsobili expedici aktuální situaci.
    Zbytečné doručování do uzavřené provozovny a vrácení zboží zpět je pro i pro vás zbytečný vícenáklad.
    Z kapacitních důvodů nemůžeme zásilky po celou dobu vládního opatření skladovat v našich provozech.
    Děkujeme za důvěru a věříme, že společně zamezíme zbytečným ekonomickým škodám.

    • Vzhledem k nepředvídatelným okolnostem vývoje situace COVID-19 se může stát, že dopravci nebudou schopni doručovat zásilky na objednaná letiště, přístavy a místa určení včetně dodržení termínu doručení nebo uskutečnit přepravu vůbec, a to i bez předchozího ohlášení. Tímto nemůžeme přijmout jakoukoliv odpovědnost a vyhrazujeme si právo na doúčtování námi nezaviněných nákladů vzniklých v souvislosti s touto situací. Děkujeme za pochopení.
    • Námořní přepravy se standardně realizují a nedochází k zásadnímu zpoždění.
    • Vývoj situace v letecké a námořní přepravě k 8. 4. 2020
      Vývoj situace v námořních přepravách 24. 3. 2020
    • Vlakové přepravy z Číny jsou kapacitně omezené a dochází ke zpoždění díky přeplnění kapacit.
    • U leteckých přeprav je situace nejhorší. Letecké společnosti jsou stále v omezeném i pozastaveném režimu, některé až do konce dubna.
       

    Jediným možným řešením jsou nyní Cargo nákladní lety, u kterých se bohužel cenové podmínky mění každý den.

    Další možností je charter, tedy zasmluvnění celého letadla.

  • Předpis o ochraně zdraví pro naše zaměstnance jsme vydali již 2. 3. 2020.
    Zrušili jsme osobní odběry zásilek na pobočkách a pokud je to jen trochu možné, pracují naši lidé z domova.
    Snažíme se naše zaměstnance v nejvyšší možné míře vybavit ochrannými pomůckami – rouškami, dezinfekčními gely.
    Zintenzivnili jsme dezinfekci všech povrhů na pobočkách, a logistických pracovištích, dezinfikujeme i dopravní techniku, včetně například vysokozdvižných vozíků při předávání směn.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací.
Souhlasím