Ačkoli je situace opravdu velmi vážná, snažíme se zachovat všechny naše služby v maximální míře.

Prosíme vás, abyste skutečně více než jindy spolupracovali s příjemci vašich zásilek a přizpůsobili expedici aktuální situaci.
Zbytečné doručování do uzavřené provozovny a vrácení zboží zpět je pro i pro vás zbytečný vícenáklad.
Z kapacitních důvodů nemůžeme zásilky po celou dobu vládního opatření skladovat v našich provozech.
Děkujeme za důvěru a věříme, že společně zamezíme zbytečným ekonomickým škodám.

Důležité pokyny

  1. Ověřujte u příjemců zásilek, zda je jeho provozovna otevřena a připravena zásilku převzít, než ji odešlete do systému. Do zavřených provozů zásilku bohužel nedoručíme.
  2. Naši řidiči mají právo odmítnout převzetí či předání zásilky odesílateli / příjemci z důvodu neodpovídajícího nařízeného ochranného vybavení – rouška či jakékoli jiné zakrytí nosu, úst (šátek, šála, aj.). V tomto případě bude zadán status „Nedoručeno – příjemce nemá ochranné pomůcky“. 
  3. V případě neověření a nedodržení výše uvedených bodů vznikají zbytečné vícenáklady. 
  4. Zákaznické centrum pracuje standardně. Pracovní doba ve všedních dnech od 8:00 do 17:00 hod.
  • Vnitrostátní přeprava stále funguje normálně a bez větších problémů. Vláda zveřejnila harmonogram uvolnění podnikatelských a jiných činností, který naleznete zde.

     

  • Prosíme vás, abyste skutečně více než jindy spolupracovali s příjemci vašich zásilek a přizpůsobili expedici aktuální situaci.
    Zbytečné doručování do uzavřené provozovny a vrácení zboží zpět je pro i pro vás zbytečný vícenáklad.
    Z kapacitních důvodů nemůžeme zásilky po celou dobu vládního opatření skladovat v našich provozech.
    Děkujeme za důvěru a věříme, že společně zamezíme zbytečným ekonomickým škodám.

    • Vzhledem k nepředvídatelným okolnostem vývoje situace COVID-19 se může stát, že dopravci nebudou schopni doručovat zásilky na objednaná letiště, přístavy a místa určení včetně dodržení termínu doručení nebo uskutečnit přepravu vůbec, a to i bez předchozího ohlášení. Tímto nemůžeme přijmout jakoukoliv odpovědnost a vyhrazujeme si právo na doúčtování námi nezaviněných nákladů vzniklých v souvislosti s touto situací. Děkujeme za pochopení.
    • Námořní přepravy se standardně realizují a nedochází k zásadnímu zpoždění.
    • Vývoj situace v letecké a námořní přepravě k 8. 4. 2020
      Vývoj situace v námořních přepravách 24. 3. 2020
    • Vlakové přepravy z Číny jsou kapacitně omezené a dochází ke zpoždění díky přeplnění kapacit.
    • U leteckých přeprav je situace nejhorší. Letecké společnosti jsou stále v omezeném i pozastaveném režimu, některé až do konce dubna.
       

    Jediným možným řešením jsou nyní Cargo nákladní lety, u kterých se bohužel cenové podmínky mění každý den.

    Další možností je charter, tedy zasmluvnění celého letadla.

  • Předpis o ochraně zdraví pro naše zaměstnance jsme vydali již 2. 3. 2020.
    Zrušili jsme osobní odběry zásilek na pobočkách a pokud je to jen trochu možné, pracují naši lidé z domova.
    Snažíme se naše zaměstnance v nejvyšší možné míře vybavit ochrannými pomůckami – rouškami, dezinfekčními gely.
    Zintenzivnili jsme dezinfekci všech povrhů na pobočkách, a logistických pracovištích, dezinfikujeme i dopravní techniku, včetně například vysokozdvižných vozíků při předávání směn.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací.
Souhlasím