Ačkoli je situace opravdu velmi vážná, snažíme se zachovat všechny naše služby v maximální míře.

Prosíme vás, abyste skutečně více než jindy spolupracovali s příjemci vašich zásilek a přizpůsobili expedici aktuální situaci.
Zbytečné doručování do uzavřené provozovny a vrácení zboží zpět je pro i pro vás zbytečný vícenáklad.
Z kapacitních důvodů nemůžeme zásilky po celou dobu vládního opatření skladovat v našich provozech.
Děkujeme za důvěru a věříme, že společně zamezíme zbytečným ekonomickým škodám.

Důležité pokyny

  1. Ověřujte u příjemců zásilek, zda je jeho provozovna otevřena a připravena zásilku převzít, než ji odešlete do systému. Do zavřených provozů zásilku bohužel nedoručíme.
  2. Naši řidiči mají právo odmítnout převzetí či předání zásilky odesílateli / příjemci z důvodu neodpovídajícího nařízeného ochranného vybavení – rouška či jakékoli jiné zakrytí nosu, úst (šátek, šála, aj.). V tomto případě bude zadán status „Nedoručeno – příjemce nemá ochranné pomůcky“. 
  3. V případě neověření a nedodržení výše uvedených bodů vznikají zbytečné vícenáklady. 
  4. Zákaznické centrum pracuje standardně. Pracovní doba ve všedních dnech od 8:00 do 17:00 hod.
  • Vnitrostátní přeprava stále funguje normálně a bez větších problémů. 

     

  • Kvůli zařazení Česka v Německu na seznam zemí s vysokým rizikem nakažení koronavirem může docházet ke zpoždění exportů do západní Evropy.

    Prosíme vás, abyste skutečně více než jindy spolupracovali s příjemci vašich zásilek a přizpůsobili expedici aktuální situaci.
    Zbytečné doručování do uzavřené provozovny a vrácení zboží zpět je pro i pro vás zbytečný vícenáklad.
    Z kapacitních důvodů nemůžeme zásilky po celou dobu vládního opatření skladovat v našich provozech.
    Děkujeme za důvěru a věříme, že společně zamezíme zbytečným ekonomickým škodám.

  • Suezský průplav je po 7 dnech volný.

    23.3.2021 došlo k nehodě v suezském průplavu u lodi EVER GIVEN provozující tajwanské rejdařství EVERGREEN. Lod´ s kapacitou 20.344 TEU uvízla na mělčině a způsobila dopravní kolaps na nejfrekventovanější námořní cestě spojující Rudé moře se Středozemním. I když 29.3.2021 došlo k uvolnění a zprůjezdnění kanálu, došlo mezi tím k obrovské koloně čítající více než 300 lodí.

    Některé lodě byly odkloněny přes Mys Dobré Naděje kolem jižní Afriky, kde se dá počítat se zpožděním cca 10 dní. Lodě, které byly v koloně kolem Suezského průplavu, dorazí do míst určení s cca 14-20 denním zpoždění v závislosti na cílové destinaci. Objem uvízlých kontejnerů představuje kapacitu více než 1 milion TEU a může se stát, že některé kontejnery budou vyloženy v jiných evropských terminálech a může dojít k navýšení nákladů spojených s touto událostí.

    Situaci neustále sledujeme. Níže najdete přehled lodí, kterých se týká přesměrování přes MYS DOBRÉ NADĚJE a které uvízly v kanálu.

    Přehled přesměrovaných a zpožděných lodí.
     

    • Námořní přeprava - dochází k zácpám před přístavy, zpoždění odplutí se prodlužuje až o 7 dní. 
    • Vlaková přeprava - z Číny jsou kapacitně omezené a dochází ke zpoždění díky přeplnění kapacit.
    • Letecká přeprava - stále není dostatek kapacity díky uzemnění pasažérských letadel a jediným možným řešením jsou Cargo nákladní lety. Další možností je charter, tedy zasmluvnění celého letadla. 
    • Přetrvávají potíže s nedostatkem kontejnerů.
    • Nově dochází k nedostatkům pracovní síly díky karanténím opatřením a nemoci COVID-19.
    • Cenové podmínky zůstávají na historických maximech.
    • Neočekává se žádná větší změna do 2Q.
       
    • Celkové shrnutí vývoje situace v mezinárodních přepravách k 11. 2. 2021
       

    Tímto nemůžeme přijmou jakoukoli odpovědnost a vyhrazujeme si právo na doúčtování námi nezaviněných nákladů vzniklých s nepředvídatelnými okolnostmi vývoje situace COVID-19. 

  • Předpis o ochraně zdraví pro naše zaměstnance jsme vydali již 2. 3. 2020.
    Zrušili jsme osobní odběry zásilek na pobočkách a pokud je to jen trochu možné, pracují naši lidé z domova.
    Snažíme se naše zaměstnance v nejvyšší možné míře vybavit ochrannými pomůckami – rouškami, dezinfekčními gely.
    Zintenzivnili jsme dezinfekci všech povrchů na pobočkách, a logistických pracovištích, dezinfikujeme i dopravní techniku, včetně například vysokozdvižných vozíků při předávání směn.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací.
Souhlasím