Na webové stránky společnosti DPD CZ s.r.o. (dříve Geis Parcel CZ s.r.o.) můžete přejít zde.

Paletová přeprava

Postaráme se o doručení vašich kusových a paletových zásilek.
Máme spolehlivý vnitrostátní a mezinárodní přepravní systém.

Objednat paletovou přepravu

Často kladené otázky

Kde je moje zásilka?

Kde se nachází momentálně Vaše zásilka můžete zjistit na stránce sledování zásilek nebo přímo v horní části našich webových stránek. Zde je kolonka pro sledování zásilky, kam stačí zadat číslo zásilky. Hned uvidíte, kde se momentálně Vaše zásilka nachází. V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na naší zákaznické lince v pracovní době od 8:00-17:00 na telefonním čísle 951 277 777 nebo nás kontaktujte jiným způsobem.

Jaká je doručovací doba zásilek?

Naše společnost doručuje paletové zásilky zpravidla následující pracovní den po vyzvednutí zásilky v celé České republice. Pro zjištění doručovací doby u ostatních přeprav využijte poptávkový formulář

Chci přepravovat s Geis CZ, jak mám postupovat?

Vyplňte poptávkový formulář, který bude předán na příslušné obchodní oddělení, poté Vás budeme kontaktovat. 

Obdržel jsem chybnou (chybně vyplněnou) fakturu, na koho se mám obrátit?

Ohledně nesrovnalostí ve fakturaci zašlete konkrétní fakturu na zákaznické centrum e–mailem: info@geis.cz

Nefunguje mi aplikace G-Client?

V případě jakýchkoli problémů se můžete obrátit přímo na technickou podporu. Pokud zde nenajdete, co hledáte, nebo problém stále přetrvává, obraťte se přímo na Vašeho obchodního zástupce.

Informační servis

Další související zprávy

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací.
Souhlasím