Na webové stránky společnosti Geis Parcel CZ s.r.o. můžete přejít zde.

Celní služby

Naše oddělení celní deklarace má dlouholetou tradici a dobré jméno.

Jsme držitelem certifikátu AEO – C (Authorized Economic Operator), tedy oprávněným hospodářským subjektem pro zjednodušené celní postupy.

Standardní služby, které poskytujeme:

  • Kvalifikovaně vám poradíme v oblasti celní problematiky.
  • Zastupujeme klienty při celním, daňovém a správním řízení.
  • Vystavujeme importní - JSD, tranzitní – T1 a exportní celních prohlášení – EX, při využití zjednodušených postupů a elektronických přenosů dat s celními úřady.
  • Zajistíme celní odbavení v rámci režimů přímý dovoz a přímý vývoz, režimy s hospodářským účinkem odbavujeme v rámci působnosti Celního úřadu pro Plzeňský kraj.
  • Vystavujeme doklady o původu nebo statusu zboží (doklady EUR.1, ATR).
  • Zajišťujeme skladování v dočasném skladu.
  • Vedeme agendu Intrastat.

Často kladené otázky

Obdržel jsem chybnou (chybně vyplněnou) fakturu, na koho se mám obrátit?

Ohledně nesrovnalostí ve fakturaci zašlete konkrétní fakturu na zákaznické centrum e–mailem: info@geis.cz

Doručili jste mi poškozenou zásilku, jak mám dále postupovat?

Jste odesílatelem přepravy? Pokud ano, uplatněte prosím reklamaci na adrese skody@geis.cz (Geis CZ). Zaslaný e-mail musí obsahovat: číslo zásilky, druh a hodnotu zboží, popis poškození + foto zboží a balení zásilky, zápis o škodě. Pokud nejste odesílatelem zásilky, obraťte se přímo na odesílatele, který s námi reklamaci vyřeší.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací.
Souhlasím