Vážení zákazníci, v sobotu 23. 9. 2017 mezi 10:00 a 15:00 dojde k plánované odstávce našich zákaznických aplikací, včetně aplikace G-Client, T&T a API (G-Service). Za případné komplikace se předem omlouváme. Společnost Geis.

Celní služby

Naše oddělení celní deklarace má dlouholetou tradici a dobré jméno.

Jsme držitelem certifikátu AEO – C (Authorized Economic Operator), tedy oprávněným hospodářským subjektem pro zjednodušené celní postupy.

Standardní služby, které poskytujeme:

  • Kvalifikovaně vám poradíme v oblasti celní problematiky.
  • Zastupujeme klienty při celním, daňovém a správním řízení.
  • Vystavujeme importní - JSD, tranzitní – T1 a exportní celních prohlášení – EX, při využití zjednodušených postupů a elektronických přenosů dat s celními úřady.
  • Zajistíme celní odbavení v rámci režimů přímý dovoz a přímý vývoz, režimy s hospodářským účinkem odbavujeme v rámci působnosti Celního úřadu pro Plzeňský kraj.
  • Vystavujeme doklady o původu nebo statusu zboží (doklady EUR.1, ATR).
  • Zajišťujeme skladování v dočasném skladu.
  • Vedeme agendu Intrastat.

Často kladené otázky

Doručili jste mi poškozenou zásilku, jak mám dále postupovat?

Jste plátcem přepravy? Pokud ano, pak je nutné, abyste škodu nahlásili písemně na adresu skody@geis.cz (Geis CZ), nebo na skody@geisparcel.cz (Geis Parcel CZ). Zaslaný e-mail musí obsahovat: číslo zásilky, datum svozu, adresu odesílatele a příjemce, druh a hodnotu zboží, popis škody + foto poškozené zásilky (fotografie není podmínka, ale urychlí řešení). Pokud nejste plátcem přepravy, obraťte se přímo na plátce, který nás o škodě bude informovat.

Obdržel jsem chybnou (chybně vyplněnou) fakturu, na koho se mám obrátit?

Ohledně nesrovnalostí ve fakturaci zašlete konkrétní fakturu na zákaznické centrum
e–mailem: info@geis.cz nebo na info@geisparcel.cz

Nemohu doručovanou zásilku převzít, jaké jsou jiné možnosti doručení?

Menší zásilky (80 x 60 x 42 cm) s hmotností do 15 kg si můžete přesměrovat a následně vyzvednout na jednom z našich výdejních míst - Geis Point. Zde jsou zásilky uloženy
7 kalendářních dní. Vy, jako příjemce jste průběžně informován SMS o pohybu zásilky. Přesměrování zásilky je možno provést přímo v avizační SMS, kterou obdržíte, když balík převezmeme do přepravy nebo přímo ZDE.

Zásilku si také můžete vyzvednout osobně na jednom z našich dep. Vyzvednout zásilku je možné od 9:00 do 19:00, je ale nutné nás předem o této skutečnosti informovat buď e-mailem nebo telefonicky na naší zákaznické lince: 951 277 777.

Informační servis

Další související zprávy

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací.
Souhlasím