Letecká a námořní přeprava

Spojujeme pro vás kontinenty. Lodí nebo letadlem?
Vybereme vám nejlepší přepravní řešení.

Pro zásilky, kde hraje důležitou roli čas doručení, zvolte leteckou přepravu.

Jaké služby základní služby vám zajistíme?

  • Importní a exportní přepravy
  • Letecký kurýr – expresní a ekonomická letecká přeprava zásilek do 50 kg
  • Airport to Airport – přeprava z letiště na letiště
  • Door to Door – vyzvednutí a doručení zásilek až ke dveřím zákazníka
  • Chartrování letadel – v případě, že je náklad spěšný a nestandardně objemný
  • Přeprava s řízenou teplotou – pro zboží snadno podléhající zkáze
  • Flexibilní reakce na vývoj podmínek trhu

Pro zásilky, kde hrají hlavní roli přepravní náklady, zvolte námořní přepravu

Jaké základní služby vám zajistíme?

  • Importní a exportní přepravy
  • FCL – celokontejnerová přeprava
  • LCL – kusové zásilky ve sběrných kontejnerech
  • Port to Port – přeprava z přístavu do přístavu
  • Door to Door – vyzvednutí a doručení zásilek až ke dveřím zákazníkovi
  • Přeprava s řízenou teplotou – pro zboží snadno podléhající zkáze
  • Přeprava nadměrných nákladů

Speciální služby

  • Přeprava nebezpečného zboží
    -    leteckou přepravou (IATA DGR)
    -    námořní přepravou (IMDG CODE)
    -    silniční přepravou (ADR)
    -    železniční přepravou (RID)
  • Železniční přeprava z Číny do českých destinací
  • Zpevňování zásilek pro leteckou přepravu, případně jejich přebalení
  • Odbavování loveckých trofejí
  • Poradenství v oblasti leteckých a námořních přeprav

Často kladené otázky

Doručili jste mi poškozenou zásilku, jak mám dále postupovat?

Jste plátcem přepravy? Pokud ano, pak je nutné, abyste škodu nahlásili písemně na adresu skody@geis.cz (Geis CZ), nebo na skody@geisparcel.cz (Geis Parcel CZ). Zaslaný e-mail musí obsahovat: číslo zásilky, datum svozu, adresu odesílatele a příjemce, druh a hodnotu zboží, popis škody + foto poškozené zásilky (fotografie není podmínka, ale urychlí řešení). Pokud nejste plátcem přepravy, obraťte se přímo na plátce, který nás o škodě bude informovat.

Obdržel jsem chybnou (chybně vyplněnou) fakturu, na koho se mám obrátit?

Ohledně nesrovnalostí ve fakturaci zašlete konkrétní fakturu na zákaznické centrum e–mailem: info@geis.cz nebo na info@geisparcel.cz

Nemohu doručovanou zásilku převzít, jaké jsou jiné možnosti doručení?

Menší zásilky (80 x 60 x 42 cm) s hmotností do 15 kg si můžete přesměrovat a následně vyzvednout na jednom z našich výdejních míst - Geis Point. Zde jsou zásilky uloženy
7 kalendářních dní. Vy, jako příjemce jste průběžně informován SMS o pohybu zásilky. Přesměrování zásilky je možno provést přímo v avizační SMS, kterou obdržíte, když balík převezmeme do přepravy nebo přímo ZDE.

Zásilku si také můžete vyzvednout osobně na jednom z našich dep. Vyzvednout zásilku je možné od 9:00 do 19:00, je ale nutné nás předem o této skutečnosti informovat buď e-mailem nebo telefonicky na naší zákaznické lince: 951 277 777.

Mám zájem o více informací

Informační servis

Další související zprávy

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací.
Souhlasím