Vážení zákazníci, aktuální informace ke koronaviru sledujte v sekci Novinky zde. Prosíme Vás, abyste před předáním zásilek do přepravy vždy ověřili u příjemce zásilky, zda je jeho provozovna otevřena a připravena zásilku převzít. Zásilky do uzavřených provozoven prosím neexpedujte. Děkujeme.
Na webové stránky společnosti DPD CZ s.r.o. (dříve Geis Parcel CZ s.r.o.) můžete přejít zde.

Letecká a námořní přeprava

Spojujeme pro vás kontinenty. Lodí nebo letadlem?
Vybereme vám nejlepší přepravní řešení.

Pro zásilky, kde hraje důležitou roli čas doručení, zvolte leteckou přepravu.

Jaké služby základní služby vám zajistíme?

  • Importní a exportní přepravy
  • Letecký kurýr – expresní a ekonomická letecká přeprava zásilek do 50 kg
  • Airport to Airport – přeprava z letiště na letiště
  • Door to Door – vyzvednutí a doručení zásilek až ke dveřím zákazníka
  • Chartrování letadel – v případě, že je náklad spěšný a nestandardně objemný
  • Přeprava s řízenou teplotou – pro zboží snadno podléhající zkáze
  • Flexibilní reakce na vývoj podmínek trhu

Pro zásilky, kde hrají hlavní roli přepravní náklady, zvolte námořní přepravu

Jaké základní služby vám zajistíme?

  • Importní a exportní přepravy
  • FCL – celokontejnerová přeprava
  • LCL – kusové zásilky ve sběrných kontejnerech
  • Port to Port – přeprava z přístavu do přístavu
  • Door to Door – vyzvednutí a doručení zásilek až ke dveřím zákazníkovi
  • Přeprava s řízenou teplotou – pro zboží snadno podléhající zkáze
  • Přeprava nadměrných nákladů

Speciální služby

  • Přeprava nebezpečného zboží
    -    leteckou přepravou (IATA DGR)
    -    námořní přepravou (IMDG CODE)
    -    silniční přepravou (ADR)
    -    železniční přepravou (RID)
  • Železniční přeprava z Číny do českých destinací
  • Zpevňování zásilek pro leteckou přepravu, případně jejich přebalení
  • Odbavování loveckých trofejí
  • Poradenství v oblasti leteckých a námořních přeprav

Často kladené otázky

Doručili jste mi poškozenou zásilku, jak mám dále postupovat?

Jste odesílatelem přepravy? Pokud ano, uplatněte prosím reklamaci na adrese skody@geis.cz (Geis CZ). Zaslaný e-mail musí obsahovat: číslo zásilky, druh a hodnotu zboží, popis poškození + foto zboží a balení zásilky, zápis o škodě. Pokud nejste odesílatelem zásilky, obraťte se přímo na odesílatele, který s námi reklamaci vyřeší.

Obdržel jsem chybnou (chybně vyplněnou) fakturu, na koho se mám obrátit?

Ohledně nesrovnalostí ve fakturaci zašlete konkrétní fakturu na zákaznické centrum e–mailem: info@geis.cz

Mám zájem o více informací

Informační servis

Další související zprávy

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací.
Souhlasím