Vzhledem k dopravní situaci na silnicích, zejména k dlouhodobě špatné průjezdnosti dálnice D1, může dojít ke zpoždění doručení některých zásilek. Velmi se omlouváme za komplikace. Děkujeme za pochopení. Geis tým.

Obaly

Zabalíme vaše zboží. Připravíme koncept balení vašich produktů, nebo
dodáme obalový materiál v kvalitě, množství a termínu – tak, jak potřebujete.

Poradíme vám v oblasti balících materiálů, obalových technologií a jejich optimálního použití při distribučním a prodejním balení. Obraťte se na naše specializované oddělení.

V čem vám můžeme pomoci?

  • Navrhneme efektivní způsob balení vašeho zboží a zaměříme se na optimalizaci nákladů na materiál a výrobu.
  • Dodáme vám veškerý obalový materiál.
  • Nemáte dostatek místa na uskladnění? Povedeme vám konsignační sklad. Potřebný materiál budete mít vždy pro ruce.
  • Potřebujete materiál přímo do výroby? Dodáme vám ho přesně podle vašich pokynů just-in-time.
  • Standardní službou je pro nás průběžná kontrola kvality dodávek.

Co dodáváme

Dřevěné obalové materiály

  • Palety EUR
  • Jednocestné palety a atypické palety
  • Dřevěné proklady a přířezy
  • Bedny, OSB a překližkové balení atd.

Kartonové obaly

  • Kartony (s potiskem i bez potisku) a přepravní boxy
  • Dvouvrstvé lepenky v roli a lepenkové přířezy
  • Papírové hrany, výztuhy, proložky atd.

Pomocný obalový materiál

  • Stretch fólie strojní i ruční, bublinkové fólie
  • Vázací pásky
  • Lepicí pásky s potiskem i bez potisku
  • Výplňový papír atd.

Často kladené otázky

V kolik hodin mi bude zásilka doručena?

Pokud se jedná o zásilku na soukromou adresu nebo zásilku se službou "telefonické avízo" a odesílatel zadal Vaše telefonní číslo, standardně řidič volá v den doručení (cca 2 hodiny) před doručením zásilky. Můžete nás také kontaktovat na zákaznické lince v pracovní době od 8:00-17:00, telefonní číslo: 951 277 777.

Nemohu doručovanou zásilku převzít, jaké jsou jiné možnosti doručení?

Menší zásilky (80 x 60 x 42 cm) s hmotností do 15 kg si můžete přesměrovat a následně vyzvednout na jednom z našich výdejních míst - Geis Point. Zde jsou zásilky uloženy
7 kalendářních dní. Vy, jako příjemce jste průběžně informován SMS o pohybu zásilky. Přesměrování zásilky je možno provést přímo v avizační SMS, kterou obdržíte, když balík převezmeme do přepravy nebo přímo ZDE.

Zásilku si také můžete vyzvednout osobně na jednom z našich dep. Vyzvednout zásilku je možné od 9:00 do 19:00, je ale nutné nás předem o této skutečnosti informovat buď e-mailem nebo telefonicky na naší zákaznické lince: 951 277 777.

Informační servis

Další související zprávy

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací.
Souhlasím