Obaly

Zabalíme vaše zboží. Připravíme koncept balení vašich produktů, nebo
dodáme obalový materiál v kvalitě, množství a termínu – tak, jak potřebujete.

Poradíme vám v oblasti balících materiálů, obalových technologií a jejich optimálního použití při distribučním a prodejním balení. Obraťte se na naše specializované oddělení.

V čem vám můžeme pomoci?

  • Navrhneme efektivní způsob balení vašeho zboží a zaměříme se na optimalizaci nákladů na materiál a výrobu.
  • Dodáme vám veškerý obalový materiál.
  • Nemáte dostatek místa na uskladnění? Povedeme vám konsignační sklad. Potřebný materiál budete mít vždy pro ruce.
  • Potřebujete materiál přímo do výroby? Dodáme vám ho přesně podle vašich pokynů just-in-time.
  • Standardní službou je pro nás průběžná kontrola kvality dodávek.

Co dodáváme

Dřevěné obalové materiály

  • Palety EUR
  • Jednocestné palety a atypické palety
  • Dřevěné proklady a přířezy
  • Bedny, OSB a překližkové balení atd.

Kartonové obaly

  • Kartony (s potiskem i bez potisku) a přepravní boxy
  • Dvouvrstvé lepenky v roli a lepenkové přířezy
  • Papírové hrany, výztuhy, proložky atd.

Pomocný obalový materiál

  • Stretch fólie strojní i ruční, bublinkové fólie
  • Vázací pásky
  • Lepicí pásky s potiskem i bez potisku
  • Výplňový papír atd.

Často kladené otázky

V kolik hodin mi bude zásilka doručena?

Pokud se jedná o zásilku na soukromou adresu nebo zásilku se službou "telefonické avízo" a odesílatel zadal Vaše telefonní číslo, standardně řidič volá v den doručení (cca 2 hodiny) před doručením zásilky. Můžete nás také kontaktovat na zákaznické lince v pracovní době od 8:00-17:00, telefonní číslo: 951 277 777.

 

Nemohu doručovanou zásilku převzít, jaké jsou jiné možnosti doručení?

Menší zásilky (80 x 60 x 42 cm) s hmotností do 15 kg si můžete přesměrovat a následně vyzvednout na jednom z našich výdejních míst - Geis Point. Zde jsou zásilky uloženy
7 kalendářních dní. Vy, jako příjemce jste průběžně informován SMS o pohybu zásilky. Přesměrování zásilky je možno provést přímo v avizační SMS, kterou obdržíte, když balík převezmeme do přepravy nebo přímo ZDE.

Zásilku si také můžete vyzvednout osobně na jednom z našich dep. Vyzvednout zásilku je možné od 9:00 do 19:00, je ale nutné nás předem o této skutečnosti informovat buď e-mailem nebo telefonicky na naší zákaznické lince: 951 277 777.

Informační servis

Další související zprávy

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací.
Souhlasím