Vaše kusové a paletové zásilky doručíme po celém území České republiky obvykle následující pracovní den po předání do přepravy.
Více informacíNabízíme velmi efektivní systém přepravy vašich kusových a paletových zásilek po celé Evropě.
Více informacíKde se nachází momentálně Vaše zásilka můžete zjistit na stránce sledování zásilek nebo přímo v horní části našich webových stránek. Zde je kolonka pro sledování zásilky, kam stačí zadat číslo zásilky. Hned uvidíte, kde se momentálně Vaše zásilka nachází. V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na naší zákaznické lince v pracovní době od 8:00-17:00 na telefonním čísle 951 277 777 nebo nás kontaktujte jiným způsobem.
Naše společnost doručuje paletové zásilky zpravidla následující pracovní den po vyzvednutí zásilky v celé České republice. Pro zjištění doručovací doby u ostatních přeprav využijte poptávkový formulář.
Vyplňte poptávkový formulář, který bude předán na příslušné obchodní oddělení, poté Vás budeme kontaktovat.
Ohledně nesrovnalostí ve fakturaci zašlete konkrétní fakturu na zákaznické centrum e–mailem: info@geis.cz
V případě jakýchkoli problémů se můžete obrátit na technickou podporu. Pokud zde nenajdete, co hledáte, nebo problém stále přetrvává, obraťte se přímo na Vašeho obchodního zástupce.
Vždy aktuální informace o společnosti a tématech týkajících se společnosti a logistického světa.
Více informacíLogistická firma Geis CZ s.r.o. dosáhla nejvyššího hodnocení AAA Platinum Excellence od renomované společnosti Dun & Bradstreet.
Více informací