Celovozová přeprava

Je vaše zásilka těžší než 2500 kg? Má vaše zboží velký objem?
Využijte naši celovozovou přepravu nebo dokládku.

Celovozové přepravy zajišťujeme jak v rámci vnitrostátní, tak mezinárodní přepravy.

Přímé celovozové přepravy (FTL - Full Truck Load) jsou vhodné pro paletizované i nepaletizované zásilky. Vybereme pro vás vozidla, která budou svou kapacitou co možná nejlépe odpovídat rozměrům a hmotnosti vašich zásilek.

Pokud vaše paletizovaná nebo nepaletizovaná zásilka nenaplní kapacitu celého vozidla, zajistíme tzv. dokládku (LTL - Less than Truck Load).

Základní služby v oblasti celovozových přeprav:

  • Vyzvedneme a doručíme zásilky přesně podle požadavků příkazce.
  • Zajistíme přepravu v režimu ADR.
  • Pokud to charakter zboží vyžaduje, zajistíme přepravu s řízenou teplotou.
  • Povedeme evidenci Intrastat pro zásilky v rámci EU.  
  • Pro zásilky mimo EU zajistíme veškeré celní služby.

Ať už se jedná o export nebo import zajistíme vám celovozové přepravy a dokládky do všech zemí Evropy a to jak vlastními vozidly, tak vozidly našich smluvních partnerů.
Potřebujete další informace? Kontaktuje nás a my na všechny vaše otázky odpovíme.

Speciální přepravní řešení

Kombinujeme ve váš prospěch

Dokážeme připravit dopravní řešení šitá přímo na "míru" vašim potřebám a to především s ohledem na minimalizaci přepravních nákladů a toků zboží.

Jak to děláme?

Kombinujeme naše produkty, tedy celovozové přepravy, dokládky, systémové přepravy kusových a paletových zásilek a balíkové přepravy.
Zadejte nám parametry vašich přeprav a my připravíme takové řešení, které pro vás bude ekonomicky a termínově nejvýhodnější.
Výsledkem může být např. služba cross-dock, kterou v rámci tohoto typu přeprav také nabízíme.

Často kladené otázky

Doručili jste mi poškozenou zásilku, jak mám dále postupovat?

Jste plátcem přepravy? Pokud ano, pak je nutné, abyste škodu nahlásili písemně na adresu skody@geis.cz (Geis CZ), nebo na skody@geisparcel.cz (Geis Parcel CZ). Zaslaný e-mail musí obsahovat: číslo zásilky, datum svozu, adresu odesílatele a příjemce, druh a hodnotu zboží, popis škody + foto poškozené zásilky (fotografie není podmínka, ale urychlí řešení). Pokud nejste plátcem přepravy, obraťte se přímo na plátce, který nás o škodě bude informovat.

Obdržel jsem chybnou (chybně vyplněnou) fakturu, na koho se mám obrátit?

Ohledně nesrovnalostí ve fakturaci zašlete konkrétní fakturu na zákaznické centrum e–mailem: info@geis.cz nebo na info@geisparcel.cz

Nefunguje mi program Invio/G-Client?

V případě jakýchkoli problémů se můžete obrátit přímo na technickou podporu. Pokud zde nenajdete, co hledáte, nebo problém stále přetrvává, obraťte se přímo na Vašeho obchodního zástupce.

V kolik hodin mi bude zásilka doručena?

Pokud se jedná o zásilku na soukromou adresu nebo zásilku se službou "telefonické avízo" a odesílatel zadal Vaše telefonní číslo, standardně řidič volá v den doručení (cca 2 hodiny) před doručením zásilky. Můžete nás také kontaktovat na zákaznické lince v pracovní době od 8:00-17:00, telefonní číslo: 951 277 777.

 

Nemohu doručovanou zásilku převzít, jaké jsou jiné možnosti doručení?

Menší zásilky (80 x 60 x 42 cm) s hmotností do 15 kg si můžete přesměrovat a následně vyzvednout na jednom z našich výdejních míst - Geis Point. Zde jsou zásilky uloženy
7 kalendářních dní. Vy, jako příjemce jste průběžně informován SMS o pohybu zásilky. Přesměrování zásilky je možno provést přímo v avizační SMS, kterou obdržíte, když balík převezmeme do přepravy nebo přímo ZDE.

Zásilku si také můžete vyzvednout osobně na jednom z našich dep. Vyzvednout zásilku je možné od 9:00 do 19:00, je ale nutné nás předem o této skutečnosti informovat buď e-mailem nebo telefonicky na naší zákaznické lince: 951 277 777.

Mám zájem o více informací

Informační servis

Další související zprávy

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací.
Souhlasím