Kontraktní logistika

Postaráme se o skladování i úpravy vašeho zboží,
nebo vám připravíme komplexní logistický projekt na míru.

Naše oddělení logistiky má dlouholeté zkušenosti s celou paletou klientsky orientovaných služeb – od jednoduchého skladování až po sofistikované logistické projekty. Disponujeme vlastními
i pronajatými skladovými prostory o celkové kapacitě skladové téměř 500 000m².  
Váš logistický projekt nebo sklad může být buď součástí našich „multiproduktových“ provozů anebo jako dedikované středisko v lokalitě, která je z pohledu vaší logistiky nejoptimálnější.

Jaké jsou naše základní služby v oblasti kontraktní logistiky?

  • Skladování a manipulace
  • Konsignační sklady (VMI)
  • Předvýrobní a konečná montáž
  • Služby s přidanou hodnotou - balení, etiketování, multipacky, příbaly, přebalování
  • Obalový management včetně výroby a dodávky dřevěných obalů, palet, kartonových obalů a prokladů i pomocného obalového materiálu
  • Distribuční logistika
  • Inhouse logistics
  • Cross-docking
  • Outsourcing - kompletní přebírání a řešení specializovaných logistických projektů
  • Logistika pro e-commerce – zajištění kompletní logistiky pro e-shopy
  • Poradenství a logistické koncepce na míru

Samozřejmostí je vysoký standard služeb, protože

  • Každý projekt je pro nás jedinečný.
  • Náš skladový systém (WMS), rozvíjený vlastními IT specialisty umožňuje vytvoření optimálního řešení pro konkrétní projekt.
  • Samozřejmostí jsou pro nás metody skladování FIFO, LIFO, FEFO.
  • Klademe důraz na kvalitu a flexibilitu.
  • O vaše zakázky se stará zkušený a kvalifikovaný personál.
  • Růst kvality každého projektu zaručuje implementace systému kontinuálního zlepšování TOP.
  • Definujeme a pravidelně vyhodnocujeme cílové ukazatele servisní úrovně KPI´s.
  • Vaše zboží je pojištěno u renomované pojišťovny proti všem rizikům.

Společně najdeme to nejlepší řešení vašeho projektu a realizujeme ho

  • Provedeme analýzu stávajícího konceptu logistiky a vyhodnotíme všechny dostupné informace.
  • Navrhneme a společně posoudíme optimální logistické řešení.
  • Připravíme projekt a zajistíme projektový management v rámci implementace.
  • Nastavíme správné logistické procesy.
  • Po celou dobu trvání spolupráce pečujeme o zvyšování kvality a produktivity formou týmového optimalizačního programu TOP.

Aktuálně volné skladové kapacity

 

Často kladené otázky

Nemohu doručovanou zásilku převzít, jaké jsou jiné možnosti doručení?

Menší zásilky (80 x 60 x 42 cm) s hmotností do 15 kg si můžete přesměrovat a následně vyzvednout na jednom z našich výdejních míst - Geis Point. Zde jsou zásilky uloženy
7 kalendářních dní. Vy, jako příjemce jste průběžně informován SMS o pohybu zásilky. Přesměrování zásilky je možno provést přímo v avizační SMS, kterou obdržíte, když balík převezmeme do přepravy nebo přímo ZDE.

Zásilku si také můžete vyzvednout osobně na jednom z našich dep. Vyzvednout zásilku je možné od 9:00 do 19:00, je ale nutné nás předem o této skutečnosti informovat buď e-mailem nebo telefonicky na naší zákaznické lince: 951 277 777.

Obdržel jsem chybnou (chybně vyplněnou) fakturu, na koho se mám obrátit?

Ohledně nesrovnalostí ve fakturaci zašlete konkrétní fakturu na zákaznické centrum e–mailem: info@geis.cz nebo na info@geisparcel.cz

Doručili jste mi poškozenou zásilku, jak mám dále postupovat?

Jste plátcem přepravy? Pokud ano, pak je nutné, abyste škodu nahlásili písemně na adresu skody@geis.cz (Geis CZ), nebo na skody@geisparcel.cz (Geis Parcel CZ). Zaslaný e-mail musí obsahovat: číslo zásilky, datum svozu, adresu odesílatele a příjemce, druh a hodnotu zboží, popis škody + foto poškozené zásilky (fotografie není podmínka, ale urychlí řešení). Pokud nejste plátcem přepravy, obraťte se přímo na plátce, který nás o škodě bude informovat.

Mám zájem o více informací

Informační servis

Další související zprávy

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací.
Souhlasím