Vážení zákazníci, v sobotu 23. 9. 2017 mezi 10:00 a 15:00 dojde k plánované odstávce našich zákaznických aplikací, včetně aplikace G-Client, T&T a API (G-Service). Za případné komplikace se předem omlouváme. Společnost Geis.

Zajistíme vám e-commerce služby, které jsou nepostradatelné pro úspěšné doručení vašeho zboží a spokojenost zákazníků. Vy se můžete zaměřit na zvyšování prodeje.

Jak bude probíhat spolupráce?

  • Zásilku vyzvedneme přímo u vás, abychom vám ušetřili co nejvíce času.
  • Příjemci vašeho zboží pošleme SMS s informacemi o čase dodání, výši dobírky, číslem jeho zásilky a možností přesměrovat si balík do výdejního místa Geis Point a vyzvednout si zásilku v čase, který mu vyhovuje.
  • Zásilku obvykle doručíme následující den po vyzvednutí u vás (v případě, že příjemce nezastihneme, doručujeme následující den).
  • V den doručení komunikujeme s příjemcem. Řidič telefonuje přímo ze skeneru a domluví předání balíku. Čas a délka všech hovorů je zpětně dohledatelná.
  • Průběh doručování můžete vy i váš zákazník sledovat v on-line režimu (Track & Trace).
  • Doklad o doručení každé zásilky je dostupný na internetu ihned po doručení zásilky.Při zákaznicky nejoblíbenější přepravě zásilek na dobírku (COD) vám vybrané peníze převedeme na účet do 4 pracovních dnů po doručení zásilky.
  • Příjemce může platit dobírku pohodlně debetní nebo kreditní kartou (i bezkontaktní).
  • Máme pro vás software pro odbavení zásilek, můžete expedovat jednoduše přímo z vašeho skladu nebo kanceláře.
  • Výběr doručení do výdejních míst Geis Point můžete mít přímo v nákupním košíku vašeho e-shopu. Chcete více informací? Kontaktujte nás.

Zajistíme vám i skladové a logistické služby

Logistika může být pro váš úspěšný e-shop zatěžující. Přesuňte zátěž od příjmu zboží po doručení zákazníkovi na nás. Jsme odborníci a můžete se na nás spolehnout.

  • Dopravíme zboží od vašeho tuzemského i zahraničního dodavatele přímo k vám. Zátěž při vyřizování celních povinností nechte na nás.
  • Postaráme se o kompletní skladování, tedy o vykládku a příjem zboží, administrativní zajištění, fyzickou kontrolu, třídění i konečné skladování dle potřeby. Díky nám budete používat moderní skladovací systém.
  • Vaše zboží zabalíme, přebalíme a dle přání vložíme také letáky, vouchery a návody. Přidáme štítky, vytvoříme sety a jsme schopni připravit i speciální prodejní balení. Vytiskneme dodací listy, faktury a postaráme se také o příjem a zpracování vratek. To vše pro vaše koncové i firemní zákazníky.
  • Všechny služby podporuje moderní informační systém. Nechybí ani RF terminály a online komunikace EDI.

Podpoříme váš business

Nabízíme grafické a textové reklamní materiály, které jsme schopni upravit přímo pro formát vašich webových stránek. Atraktivní bannery, ikony a textové upoutávky zpestří stránky e-shopu a dají vašim zákazníkům vědět o tom, kdo jim doručí jejich balíky. Stáhněte si naše reklamní materiály.

Informační servis

Další související zprávy

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací.
Souhlasím