Vážení zákazníci, aktuální informace ke koronaviru sledujte v sekci Novinky zde. Prosíme Vás, abyste před předáním zásilek do přepravy vždy ověřili u příjemce zásilky, zda je jeho provozovna otevřena a připravena zásilku převzít. Zásilky do uzavřených provozoven prosím neexpedujte. Děkujeme.
Na webové stránky společnosti DPD CZ s.r.o. (dříve Geis Parcel CZ s.r.o.) můžete přejít zde.

Sledování zásilky

Sledujte svou zásilku

Často kladené otázky

Kde je moje zásilka?

Kde se nachází momentálně Vaše zásilka můžete zjistit na stránce sledování zásilek nebo přímo v horní části našich webových stránek. Zde je kolonka pro sledování zásilky, kam stačí zadat číslo zásilky. Hned uvidíte, kde se momentálně Vaše zásilka nachází. V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na naší zákaznické lince v pracovní době od 8:00-17:00 na telefonním čísle 951 277 777 nebo nás kontaktujte jiným způsobem.

Jaká je doručovací doba zásilek?

Naše společnost doručuje paletové zásilky zpravidla následující pracovní den po vyzvednutí zásilky v celé České republice. Pro zjištění doručovací doby u ostatních přeprav využijte poptávkový formulář

Mohu platit kreditní kartou?

Kartou je možno u naší společnosti platit v případě, že tuto službu odesílatel povolil - týká se Geis Parcel CZ, tedy balíkové přepravy. U paletové přepravy a rozměrnějších zásilek (Geis CZ) je platba možná pouze v hotovosti.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací.
Souhlasím