Sledování zásilky

Sledujte svou zásilku

  • Převzetí zásilky od odesílatele
  • Doručování na doručovací depo
  • Zásilka přijata na doručovací depo
  • Doručování zásilky
  • Zásilka doručena odesílateli

Zásilka č. 06028364905

Souhrn zásilky

Datum odeslání 16. 01. 2019
Hmotnost 12.00 kg
Datum doručení 29. 01. 2019
Čas doručení 17:34
Doručovací list Doručovací list

Zobrazit podrobnou historii zásilky

Datum Čas Depo Status Poznámka
16. 01. 2019 17:21 Brno Příjem na depo
16. 01. 2019 17:21 Brno Naložení na HB
16. 01. 2019 17:29 Brno Převzetí zásilky
17. 01. 2019 00:45 HUB Modletice Průchod překladištěm
17. 01. 2019 05:54 Velké Přílepy Příjem na depo
17. 01. 2019 08:32 Velké Přílepy Naložení na rozvoz
17. 01. 2019 13:10 Velké Přílepy Nedoručení Příjemce nezastižen
18. 01. 2019 05:13 Velké Přílepy Příjem na depo
18. 01. 2019 10:06 Velké Přílepy Nedoručení Doručit později
23. 01. 2019 05:30 Velké Přílepy Příjem na depo
25. 01. 2019 12:34 Velké Přílepy Zpět odesílateli
25. 01. 2019 12:34 Velké Přílepy Zpět odesílateli
25. 01. 2019 20:31 HUB Modletice Závlek
25. 01. 2019 20:31 HUB Modletice Průchod překladištěm
28. 01. 2019 06:29 Velké Přílepy Závlek
28. 01. 2019 06:29 Velké Přílepy Příjem na depo
28. 01. 2019 06:29 Velké Přílepy Naložení na HB
28. 01. 2019 20:38 HUB Modletice Závlek
28. 01. 2019 20:38 HUB Modletice Průchod překladištěm
29. 01. 2019 05:59 Brno Příjem na depo
29. 01. 2019 08:09 Brno Naložení na rozvoz
29. 01. 2019 17:34 Brno Doručeno odesílateli

Často kladené otázky

Kde je moje zásilka?

Kde se nachází momentálně Vaše zásilka můžete zjistit na stránce sledování zásilek nebo přímo v horní části našich webových stránek. Zde je kolonka pro sledování zásilky, kam stačí zadat číslo zásilky. Hned uvidíte, kde se momentálně Vaše zásilka nachází. V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na naší zákaznické lince v pracovní době od 8:00-17:00 na telefonním čísle 951 277 777 nebo nás kontaktujte jiným způsobem.

Jaká je doručovací doba zásilek?

Naše společnost doručuje balíkové a paletové zásilky zpravidla následující pracovní den po vyzvednutí zásilky v celé České republice. Pro zjištění doručovací doby u ostatních přeprav využijte poptávkový formulář

Nemohu doručovanou zásilku převzít, jaké jsou jiné možnosti doručení?

Menší zásilky (80 x 60 x 42 cm) s hmotností do 15 kg si můžete přesměrovat a následně vyzvednout na jednom z našich výdejních míst - Geis Point. Zde jsou zásilky uloženy
7 kalendářních dní. Vy, jako příjemce jste průběžně informován SMS o pohybu zásilky. Přesměrování zásilky je možno provést přímo v avizační SMS, kterou obdržíte, když balík převezmeme do přepravy nebo přímo ZDE.

Zásilku si také můžete vyzvednout osobně na jednom z našich dep. Vyzvednout zásilku je možné od 9:00 do 19:00, je ale nutné nás předem o této skutečnosti informovat buď e-mailem nebo telefonicky na naší zákaznické lince: 951 277 777.

Doručujete zásilky i do zahraničí?

Ano, zásilky doručujeme i do zahraničí. V případě zájmu a pro více informací zašlete poptávku na adresu info@geis.cz  nebo na info@geisparcel.cz. Případně na některý z kontaktů na našich webových stránkách.

Mohu platit kreditní kartou?

Kartou je možno u naší společnosti platit v případě, že tuto službu odesílatel povolil - týká se Geis Parcel CZ, tedy balíkové přepravy. U paletové přepravy a rozměrnějších zásilek (Geis CZ) je platba možná pouze v hotovosti.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací.
Souhlasím