Logistické firmy jsou zvyklé přepravovat různé druhy nákladů, avšak občas se objeví úkol, který vyžaduje mnohem více než jen standardní postup. Víte, co to je měnírna pro MHD? Jedna taková právě nedávno cestovala z České republiky do Estonska. Specifická přeprava si vyžádala zvláštní přístup a pečlivou organizaci.
PokračovatV neustále se rozvíjejícím regionu střední a východní Evropy investujeme do modernizace a obnovy naší flotily. Tři klíčové projekty – nasazení Citylinerů v Polsku, dokončení kompletní obměny tahačů a nákup nových návěsů v České republice – reflektují naši snahu dosáhnout optimální efektivity při distribuci zásilek.
PokračovatOd srpna loňského roku se staráme o přepravu zboží předního prodejce sportovního zboží, firmy Sport Vision. Z centrálního skladu na Slovensku vozíme produkty do všech jejich maloobchodních prodejen na Slovensku a v České republice. Společně využíváme nový proces distribuce, který zaručuje dodání do 24 hodin.
PokračovatV rámci řešení pro výměnu dat se zákazníky a partnery v kontraktní logistice se nám v loňském roce podařilo rozšířit naše portfolio o významný milník pro budoucnost. Naši specialisté v regionu CEE dokázali na míru vyvinout API rozhraní, které nám umožní ještě více zefektivnit výměnu dat mezi systémy zákazníků a naším skladovým systémem, který na logistických projektech využíváme.
PokračovatDíky rozšíření exportních linek z regionu CEE a aktivní spolupráci se sesterskou firmou Quehenberger, jejíž většinový podíl Geis převzal v loňském roce, dorazí zásilky našich klientů ke svým příjemcům rychleji, a často i s nižšími náklady.
PokračovatDodržování ekologických nařízení a snižování uhlíkové stopy jsou dnes běžnou součástí fungování firem. My však jdeme mnohem dál – na ochraně životního prostředí aktivně pracujeme a nečekáme pouze na legislativní předpisy EU nebo národních vlád. V České republice máme zaveden maximálně digitalizovaný systém, díky kterému řídíme klíčové klimatické parametry našeho fungování v nemovitostech. V nedávné době byl spuštěn i na Slovensku, a právě probíhají přípravy na jeho instalaci v Polsku.
PokračovatV uplynulém roce se firmy potýkaly s obtížnou ekonomickou situací a svůj nemalý podíl na tom měly nepříznivé globální události. Velká část firem sledovala propad v objednávkách a růst nákladů, což je vedlo k aktivnímu hledání úspor. Jak se to promítlo do logistiky, která je přímo spjata s nejrůznějšími odvětvími? A co lze v tomto oboru očekávat letos?
PokračovatPomocí technologií expeduje ročně přes 1,5 milionu objednávek. Od dudlíků přes textil až po kočárky a dětský nábytek. Desítky tisíc druhů dětského zboží společnosti babymarkt.de má na starosti ve svém skladu u Chomutova logistická firma Geis. Produkty odsud pracovníci s pomocí moderních technologií expedují téměř do celé Evropy.
PokračovatKrize v mezinárodní letecké a námořní přepravě, která započala koronavirovou pandemií, dosud plně neodezněla. Objemy přeprav stále nedosáhly hodnot z roku 2019, dodavatelské řetězce se plně neobnovily a poptávka po většině komodit je menší. Vyhlídky pro mezinárodní přepravu však nejsou tak černé, protože na trhu už sledujeme i pozitivní záblesky.
Pokračovat