Předtím než nás kontaktujete, podívejte se na níže uvedené otázky. Zde můžete nalézt odpověď na svůj dotaz a ušetřit tak čas.

Často kladené otázky

Jste absolvent a není momentálně vypsána žádná vhodná pracovní pozice?

Zašlete svůj životopis na adresu personálního oddělení hr@geis.cz. Ve svém e-mailu nezapomeňte uvést, čemu přesně se chcete věnovat a region, ve kterém chcete pracovat.

Jak se mohu ucházet o práci v Geis?

nabídky volných pracovních míst si vyberte pozici, o kterou máte zájem a přihlaste se na ni přímo prostřednictvím online formuláře přes tlačítko ODPOVĚDĚT ve spodní části inzerátu. Nezapomeňte přiložit svůj životopis a případně motivační dopis.

Doručili jste mi poškozenou zásilku, jak mám dále postupovat?

Jste plátcem přepravy? Pokud ano, pak je nutné, abyste škodu nahlásili písemně na adresu skody@geis.cz (Geis CZ), nebo na skody@geisparcel.cz (Geis Parcel CZ). Zaslaný e-mail musí obsahovat: číslo zásilky, datum svozu, adresu odesílatele a příjemce, druh a hodnotu zboží, popis škody + foto poškozené zásilky (fotografie není podmínka, ale urychlí řešení). Pokud nejste plátcem přepravy, obraťte se přímo na plátce, který nás o škodě bude informovat.

Obdržel jsem chybnou (chybně vyplněnou) fakturu, na koho se mám obrátit?

Ohledně nesrovnalostí ve fakturaci zašlete konkrétní fakturu na zákaznické centrum e–mailem: info@geis.cz nebo na info@geisparcel.cz

Nefunguje mi program Invio/G-Client?

V případě jakýchkoli problémů se můžete obrátit přímo na technickou podporu. Pokud zde nenajdete, co hledáte, nebo problém stále přetrvává, obraťte se přímo na Vašeho obchodního zástupce.

Doručujete zásilky i do zahraničí?

Ano, zásilky doručujeme i do zahraničí. V případě zájmu a pro více informací zašlete poptávku na adresu info@geis.cz  nebo na info@geisparcel.cz. Případně na některý z kontaktů na našich webových stránkách.

Kde je moje zásilka?

Kde se nachází momentálně Vaše zásilka můžete zjistit přímo v horní části našich webových stránek. Zde je kolonka pro sledování zásilky, kam stačí zadat číslo zásilky. Hned uvidíte, kde se momentálně Vaše zásilka nachází. V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na naší zákaznické lince v pracovní době od 8:00-17:00 na telefonním čísle 951 277 777 nebo nás kontaktujte jiným způsobem.

V kolik hodin mi bude zásilka doručena?

Pokud se jedná o zásilku na soukromou adresu nebo zásilku se službou "telefonické avízo" a odesílatel zadal Vaše telefonní číslo, standardně řidič volá v den doručení (cca 2 hodiny) před doručením zásilky. Můžete nás také kontaktovat na zákaznické lince v pracovní době od 8:00-17:00, telefonní číslo: 951 277 777.

 

Chci přepravovat s Geis CZ / Geis Parcel CZ, jak dále postupovat?

Vyplňte poptávkový formulář, který bude předán na příslušné obchodní oddělení, poté Vás budeme kontaktovat. 

Jaká je doručovací doba zásilek?

Naše společnost doručuje balíkové a paletové zásilky zpravidla následující pracovní den po vyzvednutí zásilky v celé České republice. Pro zjištění doručovací doby u ostatních přeprav využijte poptávkový formulář

Jaké příležitosti nabízíte absolventům?

Absolventi jsou u nás vítáni! Volná pracovní místa vhodná pro absolventy jsou jasně označena, v provozu i v administrativě uvítáme všechny absolventy středních a vysokých škol se specializací na dopravu a logistiku.

Nabízíte také brigády?

Brigády nabízíme na některých našich pobočkách v průběhu celého roku. Brigády inzerujeme a obsazujeme stejným způsobem jako volná pracovní místa na hlavní pracovní poměr. 

Kdo se může ucházet o zaměstnání?

O zaměstnání se může ucházet každý, kdo má zájem stát se součástí velmi dynamické společnosti a kdo se nebojí náročné práce.

Jaké to je pracovat u nás?

Jsme předním hráčem na trhu v oblasti logistických a přepravních služeb nejen v ČR. Stojíme si za tím, že zákazník od nás dostává komplexní služby z „jedné ruky“ při udržení té nejvyšší kvality. Na tom se podílí všichni zaměstnanci, od kterých očekáváme stejně vysoké nasazení, jako zákazník od naší společnosti.

 

Jaký druh zboží lze přepravovat?

S naší společností je možno přepravovat veškeré zboží, které nepodléhá zkáze. Nelze přepravovat ceniny, drahé kovy, umělecké, starožitné předměty, směnky, kreditní karty, zbraně, drogy atd. Přesný seznam je také uveden ve všeobecných obchodních podmínkách Geis Parcel CZ a Geis CZ.

Chci se stát Vaším dopravcem / řidičem, co proto mám udělat?

Pokud máte zájem pracovat pro naši společnost, neváhejte a kontaktujte nás. Těšíme se na Vás. 

Jaký je rozdíl mezi Geis Parcel CZ a Geis CZ?

Geis Parcel CZ se specializuje na přepravu balíkových zásilek do 50 kg.
Zatímco Geis CZ se specializuje na přepravu palet a rozměrnějších zásilek a kontraktní logistiku.

Nemohu doručovanou zásilku převzít, jaké jsou jiné možnosti doručení?

Menší zásilky (80 x 60 x 42 cm) s hmotností do 15 kg si můžete přesměrovat a následně vyzvednout na jednom z našich výdejních míst - Geis Point. Zde jsou zásilky uloženy
7 kalendářních dní. Vy, jako příjemce jste průběžně informován SMS o pohybu zásilky. Přesměrování zásilky je možno provést přímo v avizační SMS, kterou obdržíte, když balík převezmeme do přepravy nebo přímo ZDE.

Zásilku si také můžete vyzvednout osobně na jednom z našich dep. Vyzvednout zásilku je možné od 9:00 do 19:00, je ale nutné nás předem o této skutečnosti informovat buď e-mailem nebo telefonicky na naší zákaznické lince: 951 277 777.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací.
Souhlasím